joi, 11 decembrie 2014

Zodiacul visat (remix oniric)


În ultimul timp am avut o serie de vise-stup
(în prima fază – care a coincis cu ultima fază a lunii - le-am descoperit doar stupizenia, apoi, cu stupoare, mi-am dat seama că nu erau capabile numai de înţepături, ci şi de un interior umplut cu miere – chiar dacă uneori vindecătoare, iar alteori otrăvitoare - precum un stup).
de vreo jumătate de an ţin un jurnal, din păcate pe alocuri prea somnoros pentru a vorbi cu toată gura, lăsându-mă să leg şi să dezleg anumite începuturi, să le pun cap la cap sau cap la coadă atunci când vreau să-nchid câte un cerc prea năbădăios, ca o rochie fermecată ce nu se lasă închisă la spate. am numărat, am înmulţit, am împărţit în stânga şi-n dreapta, am semănat şi-am adunat seminţele unei călătorii cioplitoare în pielea onirică.
rodul este zodiacul visat de mai jos (urmând să scriu cândva şi caracteristicile tuturor semnelor).

zodiile negre, cu un singur clic, trezesc link-urile către referințele lor scriitoricești sau muzicale.

1. tricornul înzăpezit (7 – 22 februarie)

2. floarea-lunii cu seminţe de clovni (23 februarie – 9 martie)

3. cartea îmbrăcată-n trup de veveriță  (10 – 25 martie)

4. visunculusul (26 martie – 10 aprilie)

5. șarpele cu glezna înaripată (11 – 26 aprilie)

6. apatraxul   (27 aprilie – 12 mai)

7. narvalul-profet (13 – 28 mai)

8. totemnița onirică (29 mai – 13 iunie)

9. bibliotecarul cărților comestibile (14 – 29 iunie)

10. nota muzicală a soarelui (30 iunie – 15 iulie)

11. somnul cofetarului (16 – 31 iulie)

12. omul cu joben deasupra umbrei (1 – 16 august)

13. nasturele de spiriduş (17 august – 1 septembrie)

14. croitoreasa licuricilor (2 – 17 septembrie) - zodia mea -

15. copacul cu pene de vultur (18 septembrie – 3 octombie)

16. strănutul alchimic (4 – 19 octombrie)

17. sabia de mătase (20 octombrie – 4 noiembrie)

18. litera invizibilă (5 – 20 noiembrie)

19. liftierul ploilor (21 noiembrie – 6 decembrie)

20. arborele-curcubeu (7 – 22 decembrie)

21. arhiepiscopul visurilor  (23 decembrie – 7 ianuarie)

22. bufnița stelară (8 – 23 ianuarie)

23. păianjenul-bucătar (24 ianuarie – 6 februarie)

 24. vrăjithorul ghiduşar (întreaga lună a 13-a, cea a lunaticilor de diamant)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu