marți, 8 martie 2011


am tras grilajul peste ochiul ce se zbătea ca un papagal negru, am tricotat ochiurile ochelarilor de lână din zilele geroase şi m-am înecat în somn. acolo am împletit câteva pârâuri ca-ntr-o coadă de cal adormit în capul unei prinţese, urmând să-mi fac din ele un brâu de scafandru-cu-bulgări-de-gheaţă-legaţi-de-glezne. grija cea mai mare era să nu mă întâlnesc cu nimeni, din cauza timidităţii excesive care mă împiedica să pronunţ mai mult de o silabă din orice cuvânt. dar, ce ghinion, au venit spre mine mulţimi de peşti, întrebându-mă încotro e drumul înspre cada din baia de aur, iar eu le-am răspuns astfel, nereuşind să-i avertizez despre marele pericol rechinic:
 „e  în  dreap  ta  spre  sa  tul  în  ca  re  nu  sunt  pes  ca  ri”,
vrând, de fapt, să spun:
 „e în dreapta talazului, spre satul tulbure în care rechinii nutriţionişti sunt pescari calificaţi riverani”

18 comentarii:

  1. oricum, din cauza undelor au auzit "întreabă pre saturn care a pus unt pe scări". din câte am auzit şi-au luat cu toţii nada din pâine sub înotătoare şi acolo s-au dus.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))
    înseamnă că ei sunt peştii ce au construit prima untiţă pentru rechinul rechinuit în apele dulci în care-a căzut o linguriţă de dulceaţă.

    (ce bine că n-ai avut nicio problemă să ajungi aici, fiindcă am reamenajat şi am întins pe jos covorul-rechin).

    RăspundețiȘtergere
  3. :) sărmănuţul reiki-nuit.
    am venit întinsă pe sus, nu am băgat de seamă covosharku' :( .

    RăspundețiȘtergere
  4. a... ce frumos! ai zburat până aici pe covorul purtat de rechinii-în-ger.

    RăspundețiȘtergere
  5. :) da? cineva zisese 'nu te speria, sunt eu, colţ alb' dar nu mi-am dat seama de unde venea vocea: 1. din cauză că mă culcasem pe cea de-a treia ureche. 2. aş fi jurat că-i vorba de-o mioară.
    oricum, bine c-am ajuns la timp pt. că tocmai am aflat că noii noastre urechi îi este drag ca sarea în omletă cel de-al treilea deochi, aşa că trebuie să modificăm o anumită reţetă. deşi numai la de-astea nu ne pricepem noi.

    RăspundețiȘtergere
  6. probabil că erai tare obosit de vreme ce ai vrut să te houdineşti în brâu de scafandru-cu-bulgări-de-gheaţă-legaţi-de-glezne :( (aşam că am dat sforicica în ţărişoara lu' peşte ciocan, lu' peşte sabie, lu' peşte ferăstrău, în fine...)

    RăspundețiȘtergere
  7. ne bucurăm că eşti mulţumită de tratamentul primit aici. acum, nu trebuie decât să (a)prinzi deochiurile aragazului şi să topeşti un cub de unt ce are un colţ-alb de gheaţă, asta pentru a obţine transformarea de care vorbeai, în raţă. pentru prefacerea în broscuţă, trebuie să faci dintr-o carapace o ceşcuţă şi să-i dai unui iglumelc să bea, pe stomacul gol,
    câteva picături de energol.
    deoarece noi, în loc de reţete medicamentoase pentru alinare, dăm reţete culinare.

    RăspundețiȘtergere
  8. la fix! peştele-fierăstrău mi-a şi dezlegat sfoara şi pregătim împreună un număr de ilusionism în care îmi va tăia brâul de lână. sper să nu fie megalotont şi să se-ntâmple vreo nenorocire :(

    RăspundețiȘtergere
  9. :)))
    mulţumim pentru indicaţii :( ni se par destul de grele totuşi pentru începători. o să ne-apucăm de lecţii după prima captură de somn cu corzi vocale în loc de mustăţi.

    RăspundețiȘtergere
  10. ce bucurie! l-ai adus aici pe Guitarfish!

    RăspundețiȘtergere
  11. cred ca voi fi papagalul negru in mai-susul dialog :)

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) rux ces a făcut o alegere foarte bună, fiindcă papagalul e Papa păsărilor galeze, dar tocamai de aceea n-o să se lase adus de acolo cu uşurinţă. însă mai putem aştepta până mâine, căci de Sf. Dialogul multe se pot împlini şi îndeplini! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. chestiunea cu sfantul dialogul imi place nespus :)
    e un dialog cu aura, adica...

    RăspundețiȘtergere
  14. sună frumos acest dialog sfintecat…
    ( mi-a plăcut întâlnirea dintre rux ces şi mesmeea cuttita. era cât pe-aci să se-ntâlnească)

    RăspundețiȘtergere
  15. :))) am văzut ce am scris. fireşte, altceva am vrut să zic.
    în Sauritania ospăţul e în toi, asta explică multe:)

    RăspundețiȘtergere